Benim masum olduğumu Allah biliyor,sen de biliyorsun alemde.Adın dualarıma karıştığı günden beriYusuf’u görüyorum rüyalar daZüleyha’ya bakıyorum günahların sırtındaNe güzel yaratmış yaradan beni,daha bir adamım ben şimdi ,daha yakışıklıyımŞeytanı da taşladım,kalbim daha da büyük şimdidaha güçlüyüm daha bir engin,daha bir çılgınÇöle çevirdim dağı taşıFerhat kıskansın Mecnun beni!Ben seni seviyorum seni!
Senin Kokun benim köyümden.Sen nefes almasan ölür koruluklarım.Ben iki adım ötende yaşıyor ve hep başucun da yatıyorumyüzüne papatyalar gülümsüyor farkedebiliyorum.Senden çalmış ceylanlar bakışlarını.Orada Üzülecek ağlayacaksın diyezamana asıyorum beni,kurt kuş ağlıyorserçeler ölüyor ve bir ülke yasa kalkıyor..melekler dağıtıyor her bir parçamı her bir yanımı.
ben sana yürüyordum kanaya kanayakörpe bir gelin sızlıyorve sen ağlıyordun içimde,göz yaşım öperken beni yanaklarımdanyorgun bir lale gibi esiyorsun yüzümün vadisindeavuçların buğday tarlası dudakların zemzem çeşmesine görüyorsam bir beden büyük geliyordu manzaralarımaBiliyorum;mahşer de bunu da soracak banaölümle anlaşamamıştık amaben bir kuşları, birde,onu seviyordum diyeceğim Allah’a
Yemeklerime tuz katmıyorum artıkekmekte pişirmiyorumSuyumu toprakla paylaştımfikrim paramparça ceplerim delikaçlara en çok ben ağladıminsanlığa en çok ben yas tuttumkırıldım kurudum fidan diplerindeçok kereler böyle düşünüyorum ya;bencillik de diyebilirsin ama ben önce kendimien çokta seni seviyorum...
Çok kirliydi dünya, mayıs’tıGünlerden sen. Her zaman olduğu gibi.dışarıdan bakınca pencerem ağıt renginde,odam resimlerinle mutluhangi yöne gitsem bana bakıyordun, bak aşık oldum yine!ağaçlar yapraklarını sayıyor rüzgar optukçetakvim buluşma günlerini sayıyordu bir düş heyecanıylaiçin de sen olunca hayal kurmak ne güzel bir başka güzelbak ağladım işte...ben kendimi senle ağlatırım ama sen beni sende ağlatma!Ben gülmeyi ama en çokta seni seviyorum!
Gel biz seninle sabrı taşmış şehirlere,köylere intikal edelim,Şöyle bir dünya boyumuzla uzanalım dere kıyılarına,Bir çocuğun kalbine,bir söğüt dibine,uyduruk şarkılar buluruz,eğiliriz bir göze üstüne,olmadı ben avuç açarım kuş niyetinekırlar da sabahlaryağmurlu geceler de çıra yakarızGel gidelim buralardanEn fazla ölürüm de engel olamam kırarlar o camdan kalbiniGüvenemiyorum geçmişine insanların;onlar masada susamış boş bir bardakburuşmuş bayat bir yalan.
güneşimizi koparıp götürecekler gunlerdenGel biz bir gece vakti penceremize vuran sarı ışığa gidelimihtiyar bir aydınlıktan kime zarar gelir ki?sen bana kalu beladan yazılmışsıncanım koynunda çırpınan can kuşumgel gidelim buralardan maviler çalınmadanben kendimden göçmeye hazırımbir kalbi kırmak Kabeyi yıkmak vesselam.iyi dinle beni! insan gibi aglamayalimacil can aramayalim kendimizeeğer sende benim olmazsan,99 kere ölür 70 kere ağlarım.
(Kadirhan Türkoğlu)