Her bahar kaderinde yalnızlığı ağırlar. Bizim seninle dost olduğumuz kalabalıklar,bir yerlerde kendilerinden vazgeçmişler. Bunu nedeni sana olan sorgularım ve serzenişlerim. Hatta yeri geldiğinde ölüme bile nokta koyan sitemlerim. Onlar bazen beni ayakta tutuyor bazen de çileden çıkarıyor. Hani böyle olunca kendi denizinde pusula arayan bir gemi oluyorum açıkçası. Açıkçası ben seni,senden evvel tanıyor ve biliyorum. En güzeli; bununla yaşamak,yaşamanın da en güzeli ...
Her aşk kendi içinde yaralı oysave her aşk kendi kaderine mahkumgerçi ölmek ile yaşamak arasındaçiçek toplamaktı ; yağmurların,rüzgarların ve güneşinyaradanı anması.Öyle işte sevgilimfarkındaysan hüzün ıslak gözlerde oturur.alışmak istemiyorum derdin yaki,buldun ateşin sırrınıbir yangından kurtulmuş melek pragmasınıama ne atlastır ne de kumaş, kefen dediğinnankörsün ne diyebilirim ki başkahani bir keresinde umut içindeiplikten olma oyuncak bebeğinbir uçurtma, çocukluğun olayım demiştimanla ki her şey yaradan'dan bir parçane bileyimbelki şimdi gözlerinde silahlı bir azarlamaüstünde gül kıyafetleriçimde ki sen yokluğu kurşuna tutanaslında sendin,beni bende sen edenve sendin beni bende bitiren.
Ruhum sana ne kadar düşkünbu bizi biz edecek gerçek kim bilirhani hiç olmasa bir hırka diye giymek senisırıtan yaralarımı göstermez diyeyırtık düşlerin masum utanışıya da göğermiş göz altlarımın parçalanmışlığıoysa yaşam seninle renk bulurdugöğüs kafesime dolanan yıldızlara adını vermekne kadar güzel.tıpkı çocukken sevdiğim Temmuz çiçeklerihani onlar ruhum yakasında sen kadar imzalıekin tarlalar da boy atmış yabani gelincikler gibi;al al mor mor eflatun eflatun ve siyah.
Her şey nasılda gizemlibir kere de mektupların açılmamış yanına gülümsemekzindan ve vicdan arasında sendelemek ve boyun eğmek biz işkencelereellerimiz kalplerimize kenetlenmiş ,geçmişinde bir ihanete kurban gitmişliğin tarifsiz hıncınıalıyorsun benden soluya soluya,düşer gibi pencere boynuna yaseminve sen yine karanlığı biçiyorsun gözlerineışığın bereketi belki sana dar gelennerede bilinmez bir dünyanın hudutlarınıçizip duruyorsun kıvılcımlarlakandırılan kız kalbinin kinine sebepmesut bir anne beklentilerin direncine inataz daha mı vursanacı dediğin sümbüllerin insan haykırışıama ben,aldatılan insanlığının yüz akıydımama ben bir şehri bekleyen dört dağkimi yar bilir kimi dostsen yinede hatırlahatırla hatrın zerafetiniunutma yalan karanlıktagerçek doruklarda yaşar.
Bir yerlerde sana genç kalmak diyorum;yalnızlık ağacının altından duruşun ne hoş,ne hoş,gülümseyişinin tutkususen damla içinde gamzesin bendeyürüyorsun ...yürüdüğün yalnızlıklar boyunca seni sevmekve sana sarılmak bir kaderin ortasındaher vazgeçişte seni bulmakne hoş bir paradoksayna da gördüğüm bir melek yüzya da o yüzün sen olduğu ...
Dahası bu avuclarimda bir duaYusuf'u saklayan kuyu ; Yunus'u gizleyen balık;Nuh'u kurtaran gemi ; Musa'ya açılan deniz;İsa’ya açılan gök; Yakub'u örten gece diye
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=8LCknxXpbTE[/embed]