Şu pencereyi kapatayım,nasılsa dışarıda değil çocuk sesim.senin için bir şeyler karaladım Nirvana; okursan bunları cok mutlu olurum.Ben ıslanmış saçlarına dek düşlerin,düşlerine dek çocuğunum senin Nirvana.Ben sevmek içinde büyümek kadar mutluluğunun dogumuyum.Ne kadar acıdığım varsa hepsi şimdi bana acıyan ve ben şimdi hep sensizlikle suçlanan...
Gözyaşı acıyı nasıl arzuluyorben kaç zamandır kendi sularıma gömülmüş sahilsaat on bir olunca hüzün çeken kıyılarlimanların gözlerinde kimyager kayıklarhani sandallara agit yakan tayfalarhani aşk bu,bu senderdimde de sen anlamlardüşünde bak sende bulursunküllerin bir zaman ateş olan huzurunuzifafını soğuğun sıcağa kendini bırakışınıkıvılcımın alevlere sağdıç olduğunune zamandır ateşi göğsümüze bastırdığımızanladım ki onca verdiğimiz savaş boynunu barışa büken huzurhani ağlamak bir yana,dört duvar bir yalnızlık odama sinişinBiliyorsun içimde ki senlerincan damıtan nefes nefese kalmış feryatlarını.Ve bu gökten çiçek koparmak kadar hazin.Hani bilmesek toprağın dudaklarında gezdiğimizi tozduğumuzu,milyarlarca yıl üşürdük .Yine de güneşe değdirdik gözlerimizi.Şimdi ben, pazarları severim,sen de sevmelere aşık olursun.Ne desem ki sana...Sen bir nehrin uçsuz bucaksız hâli,ben yanı başında seni bekleyenşimdi dün bugüne çömelmişne de güzeldi rüzgarın saçlarına sevdasıen kimliği belirsiz düşlerde gülüşünün izikısacası bir yerdin,yeni bulduğum yokluklar arasındahani varlığın kendi halinde bir emekaceba bu kaçıncı duanın kabulüydüsen sevince her şey nasılda ulu ortanasılda sen ve nasılda güzelbak nasıl bir miktar solukta biz oldukben şimdi kabuğumdan ceketime kadar üşüyorumdemem o ki nasıl yasadiysak öyle dirildik bahcelerdeAma suya sarılamadımSuyu koklayamadım ben.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=0oII5yHN7Ag[/embed]