GİDENLERE
Önce Dağları Aştılar,Sonra Nevruzları Çiğnediler,Gün Doğmadı Onlar İçin Hiç bir zaman,Karanlıkta kayboldular gidenler.
Erittiler bir bir kayaları,Yolup kenarlara attılar papatyalarıYaktılar önlerine gelen her bir bağıHiçe saydılar genci, bebeğin körpe çağıEllerinde meşaleler vardı,Hiç durmadan ilerlediler,Arkalarına bile bakmadılar gidenler.
Güçtü anlatması talan ettiler dünyayıSöktüler ciğerini aslanların,Dara çektiler heybetli hükümdarlarıKadı değil, köpeğini bile katlettilerElleri kırılmadan,Vicdanları sızlamadan aştı gittiler,Ömürlerini yiyemedi gidenler.
Kervan aldılar aşıkların ellerindenSazlarını kırdılar, dillerini boğdularGülü bülbülü hançerleyipKırmızıya doydularTürküleri sağ komadı gidenler
Aştılar ya dağı denizi,Varı yok eylediler, menzillerine yettilerKattılar önüne meleklerin kalbiniŞeytanı yaktılar günahlara inatYeri göğü denk bildilerGökyüzüne yükseldiler gidenler
Cennetin kapısını kırdılarMeyveleri kestiler, kalanları astılarNehirleri kuruttular,Aradıklarını orda da bulamadılarSövüp sayıp, uslanmadı gidenler
Aradıkları küçücük bir sevgiydi kendilerine yetenCehenneme girdiler, zebaniyi dövdülerAteşleri söndürdüler,Dağladılar kendi yürekleriniCehennemin diplerine gitti gidenler….
Kerim YILMAZER 21.10.2010 01:29