Şarkılar bitti, kaçabilsem bu şehirdenDağ, yol, köy, uzak bulutlarSize sığınabilsem size saf ağaçlarNedir bu çektiğim insanlar elinden?
Ben o eski adam olamam geçtiKardeş kavgası başladı, dünya değiştiNe mümkün bir dost bulmak gönlümce, ne mümkünKaranlık bahçedeyim artık, çekildi ufkumdan gün.
Koşsam bu şehirden, gök deli, yelken foraBozkırın ortasında yatsam, yıldızlar altınaTrenler geçse önümüzden çalkana çalkanaAh! Büyük bir müjde verebilsem insanlaraHastalara, sabahı bekleyen hastalara.
Bir değirmen olsa, söylese dinlesem,Bir âşık olsa, çalsa inlesemBir çocuk gibi ağlasam, döğünsemDağlar, yollar, köyler, uzak bulutlarŞehirlerden kaçıp sizlere sığınsamSabah beni yollarda bulsa
Bir gün kaderde yine yolculuk varsaGemide tek başıma, saçlarım meltemdeEski maceralarla baş başa güvertemdeKardeş kavgalarından uzak bir dünyaya doğruYürü diyeceğim kaptana, yelken aç, yürü!