GECE ve BENUyku tutmadı kalktım .Yağmur sesi,şimşek sesi,Işıklar, ben,Birde kalemim.
Yağmur yağıyor yavaş yavaş,Sanki sevgiliye kavuşmadır bu telaş.
Yerde su birikintileriVe çakan şimşeklerİçimi titretiyor.Gece ve benİkimiz de yapayalnız.
Balkondan seyrediyoruz Kelkit’iYağmur getirdi güz bereketi.Ara sıra çakan şimşeklerIşıklar, gece ve ben.
Tayyare havadaBastırır gecenin sessizliğiniBirde ara sıra çakan şimşekler.Gece ,ışıklar ve ben.
Özlemişim bu hoş saatleriHerkes mışıl mışıl uyurken yatağında.
Gece,ışıklar,yağmur ve ben.Gözüm havada ,aklım daha yükseklerdeHaykırasım geliyor her yerde,Hayatın zevkini çıkarın diye.
Gece, balkon,ışıklar ve benYağmur sesini anlatamam sizeKeşke bu sesi duyurabilsem sizeYağmurlar bin berekettir bizeBalkon,gece ,ışıklar kutludur bize
Şafakta belirdi alaca karanlıkBu gecenin bitmesini istemiyorum bir anlık.Ama nafileMahalledeki birkaç horoz başladı bile
Ben aldım alacağımı bu gecedenKorkum yok artık gök gürültüsündenSevdim su sesini ve aldığım nefesi.
Balkon ,gece ,ışıklar ve benBu saatte yok mudur uyananYok mudur içimdeki sesi duyanŞu saatte ver çay molası ,dayanVe bu saatte çaydır beni tek anlayan
Yağmur var sana bir sözümNe olur hiddetlenme özümBen kendimde değilimYağmur ıslattı beni, söndü közüm
Gece ,yağmur,balkon ,ışıklar ve benKimseler yok yanımda
Bir defter, bir kalem ve benÖzlemişim.Yağmurun sesini,Gecenin sesini,Sessizliğin sesiniVe de kalbimin sesini.
Gece ,yağmur,balkon ,ışıklar ve benVe Güneş’in doğuşu belki belki de SEN.
Alperen Münir TOK