Yoruldum..Bir yılgın ömürdü taşından dikenlerine,Ben güllerine su vermekten yoruldum.Kupkuru dalları aşlayıp yenilerine,Niyetle gökyüzüne baktırmaktan yoruldum.
Üç beş, kıt kanaat, sersefil duyularınKokusunu alamadığım çiğdemlerin,Tadına varamadığım meyvelerin,Güzel söylediğini duyamadığımDillerinden yoruldum.
Hani varya çiğ çaldığım tellerin,Gülü güzel eyleyen bülbüllerin,Ferhat isen Şirin diyen dillerinSöylemediğim türküsünden yoruldum.
Alıp gitti gözden ırak yelleriNe bilsin, ne görmüş ki halleriYa satanın, mezatında kimleriDost andığım ellerinden yoruldum.
Bir hayli doldurduğum heybe, nerdesin?Bildiğim yılda, bulunduğun çöldesin,İn değildin, haydan gelen cinmisin?Ağlamaklı, sızlamaklı huylarından yoruldum.
Ah etsen nafile, görmek nasip hayaldenYeten yetsin, gönül alsın güzeldenGide gele, yollarında gazeldenFeryad denen şu halinden yoruldum.
Söyle ne çıkar, bir feryad et bileyimGelmesen de pervane ol etrafında döneyimO yollardan geçmeden de gideyimSır hattında yürümekten yoruldum.
Aç ellerin, kollarına sarıl daBir haz eder bin zar edip darıl daHanlık deryasında bir ufacık çukurdaÇamur atıp gülenlerden yoruldum.
Gönüllerin vicdan bassın haddiniTaşırıp ta meydan görsün ceddiniDarağacı kurulmadan kastınıDiyemeyen zalimlerden yoruldum.
Hani nerde en dediğim bedenlerKılı kürke, külüm arka serenlerGüle güle ele düğüm atanlarÇile çile iplerinden yoruldum.
Eşşek gider baki kalır yarenlerHayret etmem, semer bilir gidenlerNe gariptir haya etmez kıranlarEda ile şol hayvandan yoruldum.
Bir sıra gelir, gider yine topraktanDöşüne vur, vuramazsan şakaktanHer gün geçip hiç durmadan duraktanYol bilmeyen yolcusundan yoruldum.
Ah ettim sanma feyzi kellen anlamazGiden gider, kalanlarsa sallamazYakıp yıkar vefasızdır dinlemezDağdan inme, kullarından yoruldum.
Kerem var git, dünya böyle bilirsinHangi aptala, Abdal gönlü verirsinKuru ol sen, sebebinden erinsin35 yıl, yaşlarından yoruldum...........................................................K.Y
Kerim YILMAZER