Gözümde noktasın,kalbimde den,den;Seni sevmiştim ya,o eskidendi.Sayki bir damlaydın,düştün gözümden,Seni sevmiştim ya,o eskidendi.
Kalbimsin dedim ya,baypas yaptırdım,Canımsın demiştim,söküp attırdım,Zehiri bal diye,bana tattırdın,Seni sevmiştim ya,o eskidendi.
Rüyamsın diyordum,şimdi uyandım,Dünyamdın ya hani,farzet aldandım,Yaşlandığma say,artık uslandım,Seni sevmiştim ya,o eskidendi.
Nefretim hiç böyle büyümemişti,Damarlarımda kin,yürümemişti,İçim böylesine,erimemişti,Seni sevmiştim ya,o eskidendi.
Kırdın bu kalbimi,daha düzelmez,Dağıldı parçalar,geriye gelmez,Yalandan demiştik,aşkımız ölmez,Seni sevmiştim ya,o eskidendi.
Bundan sonra sana,hiç bir şey demem,Elinden su bile,artık istemem,Yolun yolum olsa,bir daha geçmem,Seni sevmiştim ya,o eskidendi..
Salih Çelik. Ümraniye